مسابقات شطرنج قهرمانی کارگران کشور، یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور 14 تیم و 64 شرکت کننده به مدت سه روز از تاریخ 12 الی 14 آذر ماه 1401 در شهر سیرجان برگزار شد و اعضای تیم شطرنج مجتمع صنعتی اسفراین به نمایندگی از استان خراسان شمالی به مقام های دوم و سوم کشوری در این دوره از مسابقات دست یافتند.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، مجتبی نوری به عنوان بازیکن از واحد ذوب مجتمع صنعتی اسفراین در میز چهارم موفق به کسب مقام دوم کشوری شد و داوود حسن زاده به عنوان بازیکن از شرکت ایران خودرو شیروان در میز دوم به مقام سوم کشوری دست یافت.
تیم آقایان مجتمع صنعتی اسفراین به سرپرستی علی روئینی از مجتمع صنعتی اسفراین و به نمایندگی از استان خراسان شمالی در این دوره از مسابقات با حداقل نفرات (4 نفر) شرکت نمود و به مقام پنجم تیمی دست یافت.
این مسابقات در 6 دور و به روش سوئیسی انجام شد و نفرات برتر، شانس حضور در اردوی آمادگی تیم ملی کارگران کشور جهت مسابقات بین المللی را خواهند داشت.
علی روئینی از واحد انرژی مجتمع صنعتی اسفراین و عباس قادری از شرکت لوله گستر اسفراین به عنوان سایر بازیکنان در تیم مجتمع صنعتی اسفراین حضور داشتند.