سعید کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین گفت: 3 هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، توسط این مجتمع در دهه اول محرم طبخ و توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، سعید کاظمی، طرح اطعام و احسان حسینی را یکی از برنامه های این مجتمع در ایام حزن و اندوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: به همت مجتمع صنعتی اسفراین، در طرح اطعام و احسان حسینی، 2 هزار پرس غذا در آشپزخانه مجتمع صنعتی اسفراین پخت و در بین عزاداران حسینی(ع) توزیع شد و هزار پرس غذای گرم نیز با محوریت مجتمع فولاد و توسط هیأت آشپزی محبان الحسین(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و در بین نیازمندان اطراف شهر توزیع شد.
مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه پخت و توزیع این احسان و نذری توسط مجتمع صنعتی اسفراین در قالب پویش احسان و همدلی در دهه اول محرم اجرا شده است خاطرنشان کرد: هیچ حسی بالاتر از عشق به امام حسین(ع) برای خادمین اهل‌بیت(ع) وجود ندارد و ما هرچه داریم از سالار شهیدان داریم.
سعید کاظمی، برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مراسم عزاداری و پذیرایی در دهه اول محرم در محل نمازخانه امام حسن مجتبی(ع) مجتمع جهت کارکنان و برپایی ایستگاه صلواتی جهت توزیع شربت در روزها و شبهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در محل موکب مجتمع صنعتی اسفراین در میدان اصلی شهر را از دیگر اقدامات این مجتمع بزرگ صنعتی در ایام محرم عنوان کرد.
وی اظهار داشت: انجام تبلیغات محیطی متناسب با ایام محرم و نصب پرچم های عزاداری، سیاه پوش کردن میادین و معابر در این مجتمع از دیگر اقدامات مجتمع صنعتی اسفراین به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان است.