به همت و موافقت مدیریت عامل مجتمع صنعتی اسفراین؛
تجلی عاشقانه‌های حسینی در دهه اول محرم / توزیع هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان

 

مدیر رفاه و خدمات پشتیبانی مجتمع صنعتی اسفراین گفت: با موافقت مدیریت عامل مجتمع صنعتی اسفراین در قالب طرح اطعام و احسان حسینی، هزار پرس غذای گرم در دهه اول محرم بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، دکتر جواد ساغری، طرح اطعام و احسان حسینی را یکی از برنامه های این مجتمع در ایام حزن و اندوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) عنوان کرد و اظهار داشت: به همت مجتمع صنعتی اسفراین، در طرح اطعام و احسان حسینی، 1000 پرس غذای گرم توسط هیأت آشپزی محب الحسین(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پخت و در بین نیازمندان توزیع شد.
مدیر رفاه و خدمات پشتیبانی مجتمع صنعتی اسفراین در ادامه خاطرنشان کرد: پخت و توزیع این احسان و نذری توسط مجتمع صنعتی اسفراین در قالب پویش همدلی و مهربانی در ایام محرم اجرا می‌شود و هیچ حسی بالاتر از عشق به امام حسین(ع) برای خادمین اهل‌بیت(ع) ندارد و ما هرچه داریم از سالار شهیدان داریم.
یادآور می شود این هیأت آشپزی که در ایام محرم فعالیت دارد یک مجموعه کاملاً مردمی و وابسته به هیچ ارگانی نیست و هزینه غذاها در دهه اول محرم توسط مردم و نیکوکاران تأمین می شود.