دکتر حسین پور، نماینده مردم شریف اسفراین در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر کاظمی، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با رئیس صندوق توسعه ملی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که روز دوشنبه دهم مرداد ماه صورت گرفت دکتر امان الله حسن پور نماینده مردم شریف اسفراین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توسعه صنعت اسفراین نیازمند نوسازی و تجهیز امکانات و ماشین آلات آن است گفت: با توجه به ظرفیتی که صنایع پایین دستی دارند یکی از ضروریات این صنایع، نوسازی و ایجاد طرح های توسعه ای جدید خواهد بود.
دکتر امان الله حسین پور با اشاره به تولیدات استراتژیک مجتمع صنعتی اسفراین افزود: در شرایط تحریم، این واحد تولیدی نقش بسزایی در تأمین نیازمندی های صنایع بزرگ کشور داشته است و امیدواریم با حمایت های دولت بخصوص صندوق توسعه ملی بتوانیم طرح های مهم و بزرگی در این مجتمع معرفی و اجرایی کنیم که اجرای این طرح های مهم نیازمند تأمین سرمایه خواهد بود.
در این دیدار دکتر سعید کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین نیز ضمن معرفی تولیدات منحصربه فرد این مجتمع، یکی از طرح های مهمی که می تواند در کوتاه مدت تولیدات این مجتمع را گسترش دهد، توسعه کوره های آن می باشد که با تأمین اعتبار و سرمایه مورد نیاز، مجتمع صنعتی اسفراین تبدیل به قطب انجام عملیات حرارتی انواع فولادهای آلیاژی خواهد شد.