جشن شکر گزاری رکورد تولید14014 تن محصول در آبان ماه 1400 با حضور مهندس صالحی نیا، معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، دستیار ویژه وزیر صمت و معاون بهره برداری و نوسازی ایدرو و هیأت همراه، مسئولان شهرستان و جمع کثیری از کارکنان این مجتمع در روز چهارشنبه سوم آذر ماه جاری برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، دکتر صالحی نیا در حاشیه برگزاری این مراسم، ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت ارشد و همه کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت: این مجتمع، نمونه بارز تحقق شعار مانع زدایی و رفع موانع تولید در کشور است و با فعالیتهایی که در این مجموعه انجام شده، رکوردهای خوبی برجای گذاشته است.
معاونت وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایدرو در ادامه افزود: پشتیبان تمام فعالیتهای خوب و توسعه ای صنایع هستیم تا بیش از گذشته شاهد پیشرفتهای کشور باشیم.
مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین خاطرنشان کرد: برای دومین بار در سال ۱۴۰۰، رکورد طلایی تولید ماهیانه در مجتمع صنعتی اسفراین در آبان ماه 1400 با افزایش 2 هزار تن محصول نهایی، نسبت به رکورد اردیبهشت ماه سال جاری به دست آمد.
دکتر علی ملک گفت: جهادگران عرصه تولید در مجتمع صنعتی اسفراین، موفق به ثبت رکورد تولید 14014 تن محصول نهایی در آبان ماه شدند و این در حالی است که رکورد قبلی این مجتمع به میزان 12012 تن محصول نهایی در اردیبهشت ماه به ثبت رسیده بود.
وی تصریح کرد: این رکورد که در سایه محدودیت‌ها و مشکلات بسیاری همچون تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا به دست آمده، نشان از اراده تولید در سخت‌ترین شرایط در مجتمع صنعتی اسفراین است؛ اما با حمایت مجموعه توانستیم تولید و شرایط کیفی را حفظ کرده و برای بار دوم رکورد تولید خود را در سال جاری محقق نماییم.
دکتر علی ملک، مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، ضمن عرض خداقوت به مجموعه همکاران این مجتمع، گفت: همت جمعی و تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی شما عزیزان با استعانت از خداوند متعال و با همدلی و مهربانی کلیه کارکنان به ثمر نشست و بار دیگر این درک متقابل و همکاری پیوسته برنامه ریزی و انسجام کارگروهی با شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه تجلی یافت.
گفتنی است، مجتمع صنعتی اسفراین، سیاست‌های کلان خود را با افزایش شمار تولیدات، همراه با حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات با استاندارد های روز و ورود به عرصه قطعه سازی بجای خام فروشی، هدف‌گذاری کرده است تا بتواند با توانی بالاتر به استقبال رکوردهای جدیدتری برود.