دکتر علی ملک گفت: این مجتمع در ششمین همایش ملی کیفیت، موفق شد تا برای اولین بار تندیس زرین جایزه ملی کیفیت را از آن خود کند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، دکتر ملک، مدیرعامل این مجتمع اظهار داشت: ششمین همایش ملی کیفیت، چهارم اسفند ماه، در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و شرکتهای سرآمد در بحث کیفیت توسط تیم ارزیابی انتخاب شدند و مجتمع صنعتی اسفراین موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی کیفیت کشور شد.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین تصریح کرد: این موفقیت و افتخار بزرگ در تداوم موفقیتهای متعدد شرکت در 14 ماه گذشته و در راستای تحقق شعار “مهربانی، آغاز تحول است” بوده و حاصل توجه ویژه تیم مدیریتی مجتمع به حوزه های کیفیت محصولات، خدمات، کارکنان، مشتری، ذینفعان و مدیریت دانش و کار تیمی و اهتمام کلیه کارکنان این مجتمع در پیاده سازی و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت می باشد و امیدواریم بتوانیم به عنوان الگوی برتر کیفیت، نقش خود را در رشد و توسعه صنعتی کشور به خوبی ایفا نماییم و از همین طریق مراتب تبریک و قدردانی خود را به کلیه همکاران عزیزم در مجتمع صنعتی اسفراین به خاطر تداوم موفقیتهای این مجتمع اعلام می نمایم.

مریم کلاته عربی، رئیس تضمین کیفیت و تعالی سازمانی مجتمع صنعتی اسفراین با اشاره به موفقیت این شرکت در کسب اولین تندیس زرین جایزه ملی کیفیت، نگرش سیستمی و توسعه قابلیت‌های سازمانی را رمز موفقیت این مجتمع دانست و اظهار کرد: افتخار این را داشتم که به نیابت از مدیریت محترم عامل، جناب آقای دکتر علی ملک و به نمایندگی از پرسنل زحمتکش مجمع صنعتی اسفراین، تندیس زرین همایش ملی کیفیت (عالی ترین سطح کیفیت) را برای اولین بار در این مجتمع دریافت نمایم.

مهندس کلاته عربی خاطر نشان کرد: تیم ارزیابی، ابتدا مستندات کیفیتی سازمان را مورد بررسی قرار داده و سپس جهت رفع ابهام و دریافت پاسخ سؤالات خود در محل شرکت حضور یافته و در نهایت بر اساس اجماع تیم ارزیابی، امتیاز نهایی سازمان مشخص و گزارش بازخورد شامل نقاط قوت و حوزه‌های قابل بهبود بر اساس معیارهای مدل به مجتمع ارائه شد.

در این مراسم که با معرفی شرکت های برتر و اهدای جوایز این شرکتها برگزار شد، تعدادی از مقامات، مدیران  و صاحب‌نظران این حوزه به سخنرانی پرداختند.