به مناسبت 17 مرداد ماه و روز خبرنگار، نشست مطبوعاتی و مراسم تقدیر از اصحاب رسانه با حضور دکتر نوری فرماندار شهرستان اسفراین، دکتر کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، سرکار خانم الهامی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اسفراین، معاونین و مدیران مجتمع و کلیه خبرنگاران عرصه خبر در مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، دکتر سعید کاظمی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز خبرنگار، گزارشی از فعالیتها و برنامه های مجتمع صنعتی اسفراین ارائه کرد.
دکتر سعید کاظمی یکی از وظایف مهم خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و خبر را ترویج فرهنگ جهاد تبیین در جامعه دانست و گفت: جامعه ازخبرنگاران انتظار دارد در بستر فعالیتهای ارزشمندی که برعهده دارند، وظیفه مهم جهاد تبیین را در اولویت قرارر دهند و دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.
دکتر مسلم نوری فرماندار شهرستان اسفراین نیز ضمن تشکر از دعوت و تجلیل از خبرنگاران توسط مجتمع صنعتی اسفراین اظهار داشت: رسالت خبرنگاران صداقت در گفتار و نوشتار است و با انتقاد سازنده می توانند موجب پیشرفت کشور شوند.
گفتنی است در پایان این مراسم جلسه پرسش و پاسخ پیرامون برنامه ها و تولیدات مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد و سپس از زحمات و تلاشهای بی وقفه خبرنگاران در امر اطلاع رسانی با اهداء گل و لوح تقدیر، قدردانی شد.