مراسم رونمایی و بهره برداری از الحاق یک دستگاه خودروی سنگین اطفاء حریق به ناوگان آتش نشانی مجتمع صنعتی اسفراین با حضور مهندس ارجمندی، قائم مقام مدیر عامل، مدیران و اعضای شورای اسلامی کار مجتمع صنعتی اسفراین انجام شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، در حاشیه این مراسم، مدیر ایمنی و پشتیبانی مجتمع صنعتی اسفراین از تداوم و تجهیز واحد آتش نشانی این مجتمع با الحاق یک دستگاه خودروی سنگین اطفاء حریق خبر داد و گفت: در راستای تقویت توان عملیاتی یگان خودرویی مقابله با حوادث پیش بینی نشده یک دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان آتش‌نشانی این مجتمع بزرگ صنعتی ملحق شد.
دکتر جواد ساغری در آئین الحاق یک دستگاه خودرو مجهز به ناوگان آتش‌نشانی اظهارداشت: این خودرو دارای ظرفیت3 هزار لیتر آب و 300 لیتر فوم و دارای پمپ آب با قابلیت گریز از مرکز دو مرحله¬ای(دو فشاره) می¬باشد.
دکتر ساغری با بیان اینکه برای تجهیز این خودرو حدود 400 میلیون تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد: در این مجتمع پتانسیل حوادث پیش بینی نشده زیاد است و ارتقاء و به روز رسانی تجهیزات و افزایش کمی و کیفی نیروی انسانی از دیگر مأموریتها و برنامه‌های این مجتمع در حوزه HSE، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل می باشد.
لازم به ذکر است: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، از ظرفیت ناوگان آتش نشانی این مجتمع همواره در حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی های شهرستان و روستاهای اطراف مورد استفاده قرار می گیرد و اضافه شدن یک دستگاه خودروی اطفای حریق به ناوگان آتش نشانی مجتمع خسارات وارده ناشی از حوادث و آتش سوزی ها کم نموده و آلام ناشی از این حوادث را کاهش می‌دهد.