در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.
نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران به رهبری خمینی کبیر، بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و جانفشانی های فرزند خلف وی آیت الله خامنه ای و فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد.
در این میان، شهادت دو شخصیت برجسته، خدوم و فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصل جدیدی را به بعنوان هفته دولت در نظام اسلامی آغاز نمود، این معنایش آن است که نظام و راه ما را، مبتنی بر همین خصوصیات است که مقدس گردیده.
همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند “هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند” لذا بر تمام معاونین و مدیران مجتمع مفروض است تا با برگزاری جلسات بین کارکنان و بدنه اجرایی شرکت، همکاران عزیز را از برنامه ها، دستاوردها و اقدامات، معضلات و مشکلات جاری و پیش روی شرکت مطلع نمایند و گزارش عملکرد خود را به همکاران خودشان ارائه دهند.
اینجانب به عنوان خدمتگزاری از جامعه صنعتی کشور در مجتمع صنعتی اسفراین، آغاز این هفته را بر همه ی دولتمردان و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و ضمن سپاس از تلاشها و زحمات دولتمردان و خدمتگزاران، توفیق این عزیزان را در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
علیرضا ارغایی
مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین