به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، اولین سایت تیر اندازی به اهداف پروازی کارگری کشور با حضور خانواده محترم اولین شهید مدافع حرم شهرستان(شهید توفیقیان)، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فرماندار شهرستان ، مدیرعامل محترم شرکت، اعضای هیئت مدیره، معاونین شرکت و جمعی از مسئولین شهرستان، افتتاح شد.
این سایت تیراندازی که به نام اولین شهید مدافع حرم اسفراین شهید محمد ابراهیم توفیقیان مزین شده است، امروز به دست پدر معزز این شهید افتتاح و آغاز به کار نمود.
شایان ذکر است راه اندازی و ساخت این سایت تیر اندازی با مساعدت مدیریت ارشد شرکت و به همت واحد تربیت بدنی مجتمع انجام گرفته است .
مهندس سبزه مدیر خدمات پشتیبانی مجتمع صنعتی اسفراین
در این افتتاحیه گفت :هدف از افتتاح این سایت تیراندازی ایجاد روحیه ورزشی و افزایش نشاط در بین کارکنان شرکت و همچنین آموزش این ورزش مهیج به کارکنان علاقه مند و خانواده محترمشان است.
مهندس قرنی رئیس تربیت بدنی این مجتمع در این رابطه افزود: این سایت تیراندازی در زمینی به مساحت یک هکتار و با به کارگیری به روزترین دستگاه تراپ استاندارد فدراسیون تراپ و هزینه‌ای کمتر از یکصد و چهل میلیون تومان، راه اندازی شده است.