در آستانه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل:
بازدید معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور از مجتمع صنعتی اسفراین
دکتر علیرضا مبارک، معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور و دکتر الیاسی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیأت همراه در آستانه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل از مجتمع صنعتی اسفراین بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، دکتر مبارک در همایش نقش پدافند غیر‌عامل در مقابله با تهدیدات نوین حوزه سایبری صنایع فولاد با بیان اینکه اقدامات پدافند غیرعامل مصونیت ساز است از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل و حفظ امنیت سایبری در مجتمع صنعتی اسفراین قدردانی کرد و درخصوص پدافند غیرعامل و راه‌های مقابله با تهدیدات در زمان بروز حادثه مطالبی را ارائه کرد.
دکتر محسن الیاسی مدیرکل محترم دفتر مرکزی حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری “پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود”پدافند غیر عامل را ضرورتی جدی برشمرد و نیز از اقدامات جهادی مجتمع صنعتی اسفراین در جهت پدافند غیر‌عامل قدردانی کرد.
دکتر کاظمی مدیر عامل مجتمع صنعتی اسفراین در حاشیه این همایش، ضمن خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل در مجتمع صنعتی اسفراین ارائه کرد و پیشنهاداتی در این خصوص مطرح کرد.
گفتنی است در آستانه فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل در روز سه شنبه سوم آبان ماه جاری، همایش نقش پدافند غیر‌عامل در مقابله با تهدیدات نوین حوزه سایبری صنایع فولاد با حضور معاون سازمان پدافند غیر‌عامل کشور، مدیرکل حراست سازمان گسترش و نوسازی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و پرسنل مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت لوله گستر در مجتمع صنعتی لوله‌گستر اسفراین برگزار شد.