به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین این بازدید که در تاریخ چهارشنبه ۲۲ آذرماه انجام شد، به منظور بررسی صنایع و شرکتهای تابع ایدرو در خراسان شمالی صورت گرفت.
در این بازدید دکتر احمدی ریاست هیات عامل سازمان گسترش و تعدادی از معاونین و همچنین مدیر کل حراست دفتر مرکزی روز چهارشنبه 22 آذرماه 1402 از مجتمع صنعتی اسفراین بازدید کردند.
در این بازدید مهندس ارغایی مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، ضمن ارائه گزارشی از دستاورد های مجتمع صنعتی در ماه‌ های اخیر و موفقیت‌های جدید مجتمع در حوزه ایجاد ظرفیت های نوین تولید محصولات و کشف بازارهای جدید تجاری برای فروش محصولات جدید، از استراتژی توسعه محور مجتمع نیز رونمایی کرد که با طراحی صورت گرفته، مجتمع با تکیه بر توان و دانش بومی خود فصل جدیدی از رشد و شکوفایی را برای صنایع زیر بنایی کشور رقم خواهد زد و انشالله روزهای خوبی را برای آینده مجتمع شاهد خواهیم بود.
مهندس احمدی ریاست هیات عامل سازمان گسترش نیز ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در مجتمع صنعتی اسفراین و گزارشات ارائه شده توسط مدیریت ارشد مجتمع، تداوم پیشرفت مجموعه بر مدار توسعه و ارتقای کیفی محصولات و معیشت کارکنان و خانواده بزرگ‌ مجتمع صنعتی را از مدیران مجتمع مطالبه نمودند.