مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو- متالورژی تهران حضوری همه جانبه و فعال دارد.
این نمایشگاه با هدف عرضه و معرفی تازه ترین دستاوردها و توانمندیهای متخصصان، شرکتها و تولیدکنندگان داخلی، ارائه و اطلاع رسانی آخرین دستاوردهای کشورهای مختلف در زمینه متالورژی و ریخته گری و صنایع مرتبط و وابسته، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال فناوریهای روز به داخل، ایجاد فرصتهای جدید تجاری بین تولیدکنندگان، خریداران و ارائه کنندگان خدمات و معرفی فرصتهای جدید سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی برگزار شده است و فرصت مناسبی نیز برای آشنایی مستقیم دانشجویان با آخرین دستاوردهای صنعتی خواهد بود.
مجتمع صنعتی اسفراین نیز با درک این مهم، هرساله حضوری فعال دراین نمایشگاه داشته و امسال نیز با برپایی غرفه و معرفی محصولات و توانمندیهای خود به فعالان بخش متالورژی و ریخته گری و سایر صنعتگران، در این نمایشگاه حضور دارد.
نمایشگاه بین المللی ایران متافو- متالورژی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.
نمایشگاه مذکور از 9 الی 12 آذر ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شده و غرفه شرکت مجتمع صنعتی اسفراین در سالن شماره 38B نمایشگاه واقع شده است.
با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندیهای این صنعت در ایران و جهان باشد.