با حکم معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل ایدرو، اعضای جدید هیأت مدیره مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرعامل جدید این مجتمع انتخاب شد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان اسفراین با حضور در مجتمع صنعتی اسفراین در روز سه شنبه مورخ 17/03/1401 در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: هر کس که خداوند متعال خیر او را بخواهد، به او توفیق خدمت می دهد تا منشاء خیر و برکت برای یک کشور و امت باشد.
فرشاد مقیمی، معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو ، ضمن تشریح برنامه های پیش رو برای توسعه مجتمع صنعتی اسفراین خاطرنشان کرد: با هدف گذاری معین و تلاش بیش از پیش نیروی انسانی و مدیریت جدید، شاهد بهبود شرایط کمی و کیفی تولید در این مجتمع خواهیم بود.
سعید کاظمی، مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین نیز اهتمام حداکثری بر توسعه همه جانبه فعالیتهای تولیدی، برنامه محوری و مبنای کارشناسی و رعایت اخلاق را از محورهای کلیدی ادامه فعالیت این مجموعه برشمرد.
کاظمی دانش آموخته مهندسی برق، کارشناسی ارشد مدیریت است که پیش از این سوابقی چون مدیرعاملی ذوب آهن افق، مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی زنجان و مشاور معاون وزیر صمت را در کارنامه خود دارد.
با حکم معاون وزیر و رئیس هیأت عامل ایدرو، سعید کاظمی، وحید امیرجهادی وکوروش خیرخواه به عنوان اعضای هیأت مدیره منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و از زحمات سید داوود اوجاقی سرپرست سابق مجتمع صنعتی اسفراین قدردانی شد.
همچنین پس از پایان جلسه دکتر مقیمی، معاونت نوسازی و بهره برداری ایدرو و دکتر الیاسی مدیر کل حراست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به اتفاق سعید کاظمی، مدیرعامل، از بخشهای مختلف شرکت بازدید کردند.