مجتمع صنعتی اسفراین در بزرگترین رویداد نمایشگاهی در زمینه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) حضور یافت.

در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه، دکتر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس اوجی وزیر نفت، دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیأت همراه از غرفه مجتمع صنعتی اسفراین بازدید کردند.

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گازف پالایش و پتروشیمی تهران با هدف عرضه و معرفی تازه ترین دستاوردها و توانمندیهای متخصصان، شرکتها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در زمینه نفت وگاز و صنایع مرتبط و وابسته، فراهم کردن بستر مناسب برای انتقال فناوریهای روز به داخل، ایجاد فرصتهای جدید تجاری بین تولیدکنندگان، خریداران و ارائه کنندگان خدمات و معرفی فرصتهای جدید سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی برگزار شد.
مجتمع صنعتی اسفراین نیز با درک این مهم، هرساله حضوری فعال در این نمایشگاه داشته و در سال جاری
نیز با برپایی غرفه و معرفی محصولات و توانمندیهای خود به فعالان بخش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و سایر صنعتگران، در نمایشگاه حاضر شد.
غرفه مجتمع صنعتی اسفراین در سالن 8 شماره 412 با همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و دیگر شرکتهای زیرمجموعه این سازمان فعال می باشد.
نمایشگاه بین المللی نفت و گاز تهران از 23 لغایت 26 اردیبهشت ماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.