مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار فرجی، فرمانده کل سپاه پاسداران خراسان شمالی، خانواده های بازنشستگان سپاه شهرستان اسفراین و جمعی از مدیران و کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین چهارشنبه 6 مهرماه 1401 در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در مجتمع صنعتی فولاد اسفراین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین، در این مراسم دکتر کاظمی مدیرعامل این مجتمع ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به مهمانان، از میزبانی خانواده های ایثارگر شهرستان اسفراین ابراز خرسندی کرد.
دکتر کاظمی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را یک وظیفه شرعی عنوان کرد و با بیان اینکه شهدا حق الناس به گردن ما دارند خاطرنشان کرد: تلاش شبانه روزی، از خودگذشتگی، دلسوزی به اموال عمومی، حرکت جهادی و کار و تلاش بیشتر از امکانات موجود، درسهای بزرگی است که ما در جبهه اقتصادی به آنها عمل خواهیم کرد.
در ادامه مراسم، سرهنگ شجاع، مسئول پیشکسوتان سپاه خراسان شمالی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین بابت برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دعوت از خانواده های ایثار شهرستان اسفراین اظهار داشت: در دفاع مقدس به دشمنان نشان دادیم که قدرت ایمان برتر از قدرت تجهیزات است و امروز، جریان مقاومت با بهره گیری از دفاع مقدس، ارتش جهان اسلام را تشکیل داده است و باید از معنویت جهاد مقدس دفاع کرد.
وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی مدیون ملت عزیز ایران است و 220 هزار شهید، پای حماسه دفاع مقدس ایستاده اند و آنچه که داریم مدیون شهدا و ولایت فقیه است.
در پایان مراسم از جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدای شاغل در مجتمع صنعتی اسفراین با اهداء لوح تقدیر و قدردانی شد.